Розвиток iPhone додатків

Одна з найбільш відомих аналітичних фірм з виробництва програмного забезпечення Pinch Media опублікувала кілька досить цікавих фактів і положень щодо використання програм для iPhone, заснованих на відстеження завантажень.

Для програмістів iPhone-додатків, велике число компаній розробили стратегії просування як платних, так і рекламних версій, що залежать від кількості користувачів.

Тенденції, що охоплюють програми iPhone і розвиток ринку додатків.

Як правило, більшість компаній вважає за краще продавати свої програми шляхом надмірних рекламних агітацій і всюдисущих банерів, щоб заробити суму, відповідну платним програмам. Деякі вузькоспеціалізовані програми для професійних користувачів вимагають більшої пропаганди, ніж звичайні. Середній користувач не купує високоякісні програми, так як багатофункціональні програми занадто дорогі і можуть бути придбані, якщо тільки будуть відповідати витонченим вимогам користувача.

Дані статистики, складені компанією Pinch Media, показують, що мало людей користується додатками більше одного разу, за винятком незвичайних програм. Багато користувачів втрачають інтерес до додатка і вже через місяць переходять на щось нове.

Близько 20 відсотків користуються безкоштовними програмами після першої їх завантаження, в той час, як мене 5% продовжують користуватися ними протягом місяця. Платними додатками користуються менше 5% після першого завантаження.

Більшість програм використовуються для розваги, але як стверджують дослідники, комерційні додатки також популярні. Їх вважають за краще бізнесмени і торгові представники. Згідно розробнику смартфонів iPhone ті, хто публікують програми, повинні бути обережні з пропонованою ціною. Багато програм пропонується по рекламному тарифом, щоб викликати інтерес покупця, але рідко відповідають за підвищення цін.

В онлайн магазині AppStore доступно безліч безкоштовних і недорогих додатків, але найбільш дешеві з них знаходяться на розпродажах, що залежать від загальної кількості програм. Ціна ділиться в співвідношенні 70 до 30 між розробником і компанією Apple. Комерційні програми, за останній час, користуються великим попитом, на відміну від споживчих додатків. Найбільш відвідуваними і завантажуваними категоріями iPhone-додатків є навчальні програми та програми для читання книг, тексту.

Більшість компаній приєднуються до модної тенденції розробки мобільних додатків. Деякі мають можливість розкручувати свій бізнес або просто заробляти чистий прибуток шляхом торгівлі без посередників. Сильно затребуваною є розробка ігрових додатків для iPhone. Зростають запити на розробку музичних програм. Android-додатки були створені за принципом успішних iPhone-додатків, а деякі програми вже натхненні аналогами від Android. Особливим успіхом серед молоді користуються програми для фотозйомки, прогнозів погоди, а також спортивні програми.