SMS маркетинг

Якщо ви не впевнені, що маркетинг текстових повідомлень SMS існує, не турбуйтеся, скоро ви в цьому переконаєтеся. Мобільний маркетинг для бізнесу вже існує деякий час, але тільки недавно мобільний маркетинг отримав популярність серед бізнесменів.

Поради з маркетингу та реклами: Як ваш бізнес може отримати вигоду від маркетингу текстових повідомлень і SMS.

Маркетинг текстових повідомлень дуже простий, готовий посперечатися, що ви вже торкалися його на якомусь рівні, в якійсь фазі розвитку.

Якщо ви дивитеся телевізор, ви, напевно, бачили рекламу типу “Просто напишіть БІНГО на цей номер” або щось подібне. Отже, як же можна використовувати цю технологію для бізнесу?

Будьте готові з’ясувати, яким сильним став мобільний маркетинг, і що потрібно робити, щоб просувати ваш бізнес за допомогою мобільних технологій.

Не важливо, який у вас бізнес, ви безумовно можете використовувати маркетинг текстових SMS повідомлень з метою вашої справи, і це дійсно ефективний спосіб залишатися на зв’язку зі своїми клієнтами та інформувати їх.

Давайте подивимося на простий приклад, як може мобільний маркетинг сприяти просуванню вашого бізнесу серед клієнтів, в той же час підтримуючи ваш сервіс незіпсованим на регулярній основі.

Візьмемо, наприклад, ваш бізнес, що відноситься до сфери послуг. Це може бути бар, ресторан, перукарня і всілякі інші.

Ви пропонуєте клієнтам брати участь в отриманні текстових SMS повідомлень від вас, надсилаючи їм короткий код, якщо у вас є щось цікаве для них.

Якщо користувачі підписалися на ваші текстові оповіщення, вони будуть у вашому списку, і ви отримаєте дозвіл контактувати з ними.

Можливо, одного разу сервіс буде трохи повільним або ви будете влаштовувати подія, про яку ви хочете проінформувати своїх передплатників. Ви просто розсилаєте текстові повідомлення, SMS зі своєю пропозицією, наприклад: “Приходьте з цим повідомленням, щоб отримати знижку 25%” або щось подібне.

Люди люблять бути втягнутими і люблять економити гроші на просуванні товару, святі чи вечері. Клієнти відразу захочуть показати це SMS повідомлення, і бізнес піде в гору.

Звичайно, можна використовувати цей тип повідомлень для контакту з клієнтами зі списку, щоб запропонувати їм щось вигідне. Просто використовуйте свою уяву, щоб вирахувати, що ви можете запропонувати потенційним клієнтам, і ви виявите нескінченні можливості.

У 2009 році було встановлено, що 270 мільйонів людей у ​​США мають мобільний телефон. За статистикою це означає, що й у вашій країні БАГАТО ваших клієнтів мають можливість посилати і приймати SMS повідомлення.

Чи хочете ви вислати мобільні купони, попередження про спеціальні події або просто запропонувати клієнтові щось приголомшливе, цифри і статистика просто занадто великі, щоб їх проігнорували.

.