Розвиток мобільних додатків

На даний момент індустрія телекомунікацій в Індії – одна з найбільш швидко індустрій, яка має величезну базу мобільних абонентів (811590000). У всьому світі в сфері телекомунікаційних мереж, Індія посідає друге місце після Китаю. За останніми прогнозами, сама швидко розвивається мережа до 2013 року матиме близько 1160000000 абонентів.

Зростання індустрії мобільних додатків і популярність в Індії.

Ці дослідження чітко демонструють величезні можливості індійського ринку мобільного зв’язку. Неймовірно зріс інтерес покупців до мобільних додатків (програм), в результаті чого сильно підвищилися вимоги до виробників.

Другий за величиною магазин додатків в світі GetJar, заявив, що згідно з останніми звітами, світова мобільна індустрія оцінюється в 17,5 мільярдів доларів до 2012 року. Очікується, що завантаження мобільних додатків буде зростати на 92 відсотків на рік: починаючи з семи мільярдів файлів, що скачали в 2009 році і закінчуючи 50 мільярдами в 2012. Якщо врахувати зростання використання смартфонів і мобільних комп’ютерів, то ці цифри цілком нормальні.

Економіка мобільних додатків залежить від кількості абонентів. У світовій базі даних користувачів налічувалося близько 5 мільярдів до кінця 2010 року. Так 27 відсотків абонентів активно завантажують програми, заходять на сайти за допомогою мобільного інтернету. У всьому світі цей відсоток може зрости до 45 відсотків за три роки. В результаті економіка додатків для мобільних апаратів покращитися в сім разів.

Одні з найвідоміших магазинів додатків:

– Airtel apps – центральний

– Aircel Pocket apps

– Getjar

– Apple store

– Ovi apps store

– Samsung apps store

– Android market

– Mobile9

Більшість додатків, завантажених в Індії.

Компанія Nokia і професор Корнельського університету Тревор Пінч недавно провели дослідження використання мобільних додатків на смартфонах серед людей 10 країн.

Найпопулярніші програми, завантажені в Індії:

– Музика (41%),

– Соціальні мережі (41%),

– Бізнес (27%),

– Фото / теми (22%),

– Ігри (22%).

Найпопулярніші теми додатків, які люди використовують:

– Соціальні мережі (40%)

– Музика (36%)

– Бізнес (28%)

– Утиліти (21%)

– Ігри (21%)

В цілому ігри (38%), соціальні мережі (35%) і музика (29%) виявилися самими часто завантажуваними додатками, в той час як соціальні мережі (31%), ігри (29%) і утиліти (25%) самі часто використовувані.

Була складена загальна картина зі статистики по індійськими користувачам мобільних телефонів:

– Огляд сторінок з грудня 2008 зріс до 263,3%

– Кількість унікальних користувачів зросла з грудня 2008 до 244.8%

– Перегляд сторінки на користувача: 339

– Скачані файли на користувача (MB): 7

– Завантажені файли на перегляд сторінки (KB): 20

– Використання мобільного інтернету зросла до 245%

Незважаючи на те, що зростання індустрії мобільних додатків в Індії триває, їй все – таки не вистачає популярності, щоб конкурувати на ринку додатків з іноземними виробниками. Головна причина – брак розуміння. Більшість мобільних користувачів в Індії поняття не мають про промисловість мобільних додатків.

.