Продаж планшетних комп’ютерів

За останні два роки ми стали свідками зростання і швидкого розповсюдження ринку планшетних комп’ютерів. Рекордна кількість в 19700000 планшетних пристроїв було поставлено на ринок в 2010 році, а в 2011 і 2012 році кількість продажів планшетів збільшиться. Для планшетних пристроїв майбутнє для продажів здається світлим. З іншого боку, критики можуть швидко відкинути цей тренд як настирливу рекламу і вказати, що планшети не пропонують нічого нового споживачам. Так яке ж майбутнє планшетних комп’ютерів на ринку?

Майбутнє продажів планшетних комп’ютерів на ринку мобільних гаджетів.

Планшетні прилади – це не смартфон, ні персональний комп’ютер. У більшості цих гаджетів немає відеокамери, як у смартфонів, і з їх допомогою не можна робити дзвінки. У планшетів також немає периферійних пристроїв, які асоціюються з комп’ютером, таких як миша або клавіатура. Однак ви можете підключити ці другорядні речі в якості аксесуарів. Їх екран більше, ніж у смартфонів, але менше, ніж у ПК. Зазвичай параметрами для покупки планшета зі списку кандидатів є ультратонкий стильний дизайн, сенсорний екран, бездротовий Інтернет і різні додатки.

Деякі функції комп’ютера, такі як електронна пошта, ігри, музика і відео, можна отримати, використовуючи інші техно гаджети. Важко вказати точно унікальні аспекти планшетних комп’ютерів, яких немає в інших технічних засобах. Тим не менше, ці пристрої стали пристрастю покупців. Що ж народжує попит на планшетні пристрої?

Згідно аналітикам, простота вилучення інформації – це головний фактор, який стимулює продаж ПК. Більшість користувачів – це споживачі контенту. Люди, зацікавлені в перегляді кіно, читанні он-лайн журналів, книг, газет, прослуховуванні музики та розваг в соціальних мережах. Мета творців планшета – саме ця специфічна ніша, яка складається з великої кількості тінейджерів, молодих людей і працюючого класу. Більшість з них знаходять доступ до свого улюбленого контенту (книги, картинки, відео та музика) більш легким через планшети, ніж через ПК (персональний комп’ютер).

На іншій стороні кордону – творці контенту. Це ті, кому необхідно програмне забезпечення, таке як текстовий процесор, електронні таблиці, слайди та бази даних. Таким людям, швидше за все, не потрібен планшетний комп’ютер, так як кожен планшет виконує ці функції ефективно.

На ринку тонких комп’ютерів був величезний зростання пару років тому. Хоча реклама в засобах масової інформації та внесла свій вклад в популярність планшетів, все ж дизайн і додатки – це головні причини попиту на планшетні комп’ютери. Як би там не було, є безліч функцій, які ви не зможете здійснити за допомогою планшета. У таких випадках ваш старий добрий ноутбук або ПК будуть корисні, щоб виконати таку роботу.

.