Планшетний комп’ютер та продажу

З появою планшетних комп’ютерів корисно знати, що відбувається в сфері роздрібної торгівлі. У місцевих торгових центрах пішла мода на користування планшетами працівниками магазинів. Реєстрація замовлень і управління запасами магазинів тепер можуть виконуватися моментально, щоб покупець негайно отримував бажаний товар. У цій статті, ми обговоримо таку ефективну технологію як планшетний комп’ютер і наслідки для споживачів з потенційним зміною в сфері торгівлі.

Планшетний комп’ютер – революція на ринку продажів.

Введення в тему планшетні комп’ютери в сфері продажів.

Багато років комп’ютери використовувалися в сфері роздрібної торгівлі для відстеження інвентаризації та розміщення замовлень, але тепер планшетні комп’ютери дозволяють працівникам магазинів виконувати ці функції прямо в торговому залі, а також забезпечують негайне виконання бажань споживача. Більше того, планшети допускають комбінації функцій, включаючи можливості касового терміналу.

Високоефективна технологія.

Комп’ютери давно були основними елементами у сфері торгівлі. Типові здійсненні функції включають в себе облік різноманітних замовлень і управління інвентаризацією з цілеспрямованим контролем. У більшості випадків, виконання функцій в торговому залі було обмежено через обсяг, навантаження і можливостей. Розглянемо результати недавніх технологічних змін у зв’язку з появою мережі Wi-Fi, принтерів, систем кредитних карт і планшетних комп’ютерів (планшетів).

Бездротову мережу Wi-Fi легко встановити і управляти, тому що подібний зв’язок всюдисуща і відносно безпечна. Що дозволяє кмітливим власникам комп’ютерних магазинів зручно розташуватися з доступом спеціальної мережі Wi-Fi всередині відділу і убезпечити цю мережу, щоб споживачі не розчарувалися, розміщуючи інформацію в зоні дії Wi-Fi.

Найчастіше покупці знаються на комп’ютерах та розуміють, як здійснюється реєстрація замовлення і функціонує кредитна система.

Ідея на рахунок отримання інформації про замовлення за допомогою магазинної мережі Wi-Fi – це просто логічне розширення того, що споживачі бачать і знають під час здійснення покупок. Проте використання бездротової мережі всередині магазину дозволить продавцям звільнитися від прилавка.

Потім, залежно від типу пристрою, що використовується для обробки замовлення, товарний чек може бути з легкістю відправлений на електронну пошту. Таким чином, відпадає потреба у керівному прилавку, щоб оформити документацію замовлення. Тим не менше, якщо раптом покупець захоче роздруковану копію чека, поява мережевих принтерів, що працюють в бездротовому режимі, дає можливість створити цілу систему. Така система дозволить покупцям здійснювати покупки і отримувати роздрукований чек при отриманні товару. Це економить час, а якщо покупця задовольнить електронний чек, то це економить і папір. У деяких ситуаціях товарний чек може бути надрукований на квитанції оплати кредитною карткою.

Система введення кредитних карт також піддається змінам. Всім відомі стандартні типи системи замовлення в касових терміналах або прилавках поряд з торговим терміналом. Але, в інших ситуаціях, система введення кредитних карт може бути портативної і використовуваної за столиком у ресторані або в кіоску на ярмарку. Деякі системи кредиток працюють по бездротовому доступу Wi-Fi, але багато хто просто за допомогою мобільного зв’язку. І навіть ці системи піддаються змінам, так як розробники здатні змусити ці функції працювати на смартфонах або планшетних комп’ютерах. Сучасна технологія забезпечує мобільність систем введення кредитних карт і доступність для кожного продавця незалежно від місця його знаходження в торговому залі.

Відкрийте для себе еру планшетів. Завдяки невеликому розміру і вазі планшетних комп’ютерів, не дивно побачити їх у торговельних центрах. Більшість планшетів працюють за допомогою як мобільного, так і Wi-Fi мереж, тому планшети здатні виконувати функцію касового терміналу, управляти запасами і введенням замовлень, а також забезпечувати процес обробки кредитних карт. З поширенням планшетів і зростаючою кількістю їх додатків і можливостей, у сфері роздрібної торгівлі може початися справжня технологічна революція.

Наслідки для споживачів

Революція в бізнесі!

За останні кілька місяців, стався ряд важливих змін в роботі деяких магазинів. Я брав участь у купівлі машини і повернення лізингу, при цьому вся документація була оформлена прямо в торговому залі і ми забрали папери при виході з виставкового приміщення. По закінченню покупки машини, прогулюючись по магазину, я придбав собі комп’ютерну систему, і нам двом залишалося просто забрати товари на виході. Я наче побував на ярмарку, так як наші покупки були оформлені комп’ютером, а електронні товарні чеки були передані за допомогою стільникового зв’язку на планшетні комп’ютери. Ця зміна в управлінні роздрібними продажами не стосується управління непроданими товарами, так як ми самі намагалися визначитися з кольором зацікавив нас продукту, прогулюючись по рядах магазину.

Для споживачів же, зміна забезпечує перевагу негайної покупки. Ви знаєте, що точно отримаєте бажане, і немає необхідності витрачати свій час на пошук товару і вивчення альтернатив, а якщо товару потрібного кольору не буде в наявності, продавець негайно запропонує заміну.

Для власників магазинів, що виникла через технологічного прогресу революція обіцяє збільшення продажів з найменшими проблемами, пов’язаними з пошуком альтернативних товарів.

Висновок.

Можна очікувати все більшого і більшого розвитку функціональності продажів у торговельних центрах. Ми є співучасниками бізнес-революції, викликаної недорогими планшетними комп’ютерами та бездротовими системами зв’язку, які забезпечують новий рівень функціональності в допомогу покупцям і торговим агентам.

.